2019年7月11日 星期四

AIRESTEC pH 7.0酵素洗冷氣!



呀妹搬屋時,屋企3部冷氣機都係全新既,
唔覺唔覺都用左5年啦!!
夏天開冷氣時keep住都會清洗隔塵網,
自從有左小朋友後,留意既野都多左
樣樣都會從佢地既健康出發!!
呀妹本身都係敏感底,都好怕bbs似我。



上年開始已經想洗下部冷氣機,
上網睇左Airestec
既酵素洗冷氣,好想試下。
但公公話又要拆又要抬落黎好麻煩,我話唔使拆架。
佢就話唔拆落黎邊洗到呀…balabala…….band
左我=.=
咁就買左支洗冷氣機噴噴,直接噴入去,
開機run
就會清潔左。當然效果就麻麻地啦….
去到今年,我依然係想試下酵素洗冷氣,
就冇理公公,決定預約上門~haha

2個師傅黎到屋企就即刻set場,開始清洗。
不得不讚佢地會用膠台布鋪晒側邊既家品/
床褥,
唔怕清潔時會彈污糟,好細心。
 
鋪好晒唔會整污糟

連冷氣機下面都會整個矮墊住


先拆左個框框&隔塵網,再噴入酵素清潔液。
 
之後利用145度既高溫蒸氣清潔。

 

洗到一半影張相先,真係勁大分別。
最後再噴有效一年既抗菌防霉塗層。
 

洗完乾淨晒,仲涼左tim ar~~ 
一個師傅清洗冷氣時,
另一個師傅就係toilet
好落力洗D配件。

公公一直覺得洗冷氣機要抬落黎洗,
就咁爬上去洗唔會乾淨。當然要問下專業架啦,
師傅都有詳細解釋,
以前洗冷機係搵D
coil水拿走D污糟野,
再用水清走。
但化學劑其實都會侵蝕冷氣機入面既金屬零件,
而且清洗時好大陣味勁難聞。
 好專業XD"

佢地Airestec用既pH7.0中性酵素,可以渗透及分解水性基質釋放出的生物薄膜,
再用高溫將細菌、真菌、黴菌和藻類徹底清除。
酵素比較天然,清洗過程冇異味,唔會對人體有害。
師傅加多句: 我地成日洗都唔使帶口罩就知OK啦。
總算解答到公公既疑問。

AIRESTEC

#睇唔到唔等於冇
#
講緊冷氣機入面D
菌、霉菌!!
#
師傅話分體式先會見到筒污糟水
#
窗口式會沿喉流走
#兩個師傅好後生
#
仲好有禮貌
#
加上好專業既清洗同解答
#
好滿意今次既服務
#
自費架
#happyshare

沒有留言:

張貼留言