2016年3月8日 星期二

'雞泡膠燉湯'




前幾日上網,發現有好多人講雞泡膠對女仔身體好,可以調經、養生重話可以係水上人既秘方,會好易中架喎!講到咁勁,搞到我都想試下,話晒我都努力緊,想等妳個姨生仔有個伴嘛~~尋日放工開車果陣,重問緊老公澳洲邊度有得買呢D雞泡膠,就突然醒起,妳上次黎果陣好似買左包唔知咩花膠俾我,大大包細細隻。。。



因為妳地次次黎都買一大埋海味過黎,咩都有D,我收到就多數直接放上櫃,其實都唔太知有咩。就因為咁,我成程車就係咁估果包係咩膠,搞到我突然好緊張⋯


一返到屋企,即刻飛搏去廚櫃,最後係櫃頂搵到,原來真係一大包雞泡膠! yeah!!! 妳真係好update兼勁8卦過我,無論興咩食咩妳都知~

網上搵到D煮法,我就唔想整糖水,總覺得花膠都係唔襯甜味。我就學左整燉湯,加埋自己湯盅+蒸爐既煮法,教左妳就當多謝妳既「先見之明」喇!





材料:
已浸發雞泡膠  2隻
白蓮   40g
百合   40g
圓肉(龍眼乾)30g
瘦肉   150-200g
滾水   800ml

做法:
1. 蓮子、百合同圓肉沖洗之後浸水15分鐘
2. 將瘦肉切幼條,同時要煲定水




3. 將所有材料平均放落2個湯盅,加滾水到8-9分滿,放入蒸爐,100c 純蒸2.5小時
4. 飲之前加少少鹽,就飲得





姊姊心得:
1. 蓮子洗果陣睇下係咪清晒條蓮子芯,我無睇清楚,頭先食左粒有芯既,好苦。
2. 一次可以燉2盅,個蒸爐重有位就用盡佢,同樣方法落花簱參加瘦肉又分2盅,燉埋俾老公飲,飲唔晒,第2盅留返第二日飲!
3. 麻煩妳教我點做蒸爐發花膠,我唔識同時唔想做我D靚花膠做白老鼠~~



沒有留言:

張貼留言