2016年3月3日 星期四

TACO 墨西哥脆餅



墨西哥既食品近幾年越來越受歡迎,除左Nacho 之後,Taco 都好出名。我係澳洲都經常會整黎食,因為材料簡單,好快食得,偷懶唔煮飯,食佢都唔錯!



其實係屋企整都好容易,多數買一盒材料包,基本都有齊,加肉加菜就食得。
我係香港都見到好多地方有賣,多數包裝上都有教點準備,但我整左咁多次,都有些少心得,所以今次我就簡單示範一次我平時既做法。因為盒上既做法分量我覺得比例太多





材料:
Taco 材料包一盒
(Tacos 材料包有:脆餅皮或軟餅皮、肉醬調味粉同蕃茄伴醬。)
牛肉碎  350g
生菜   半個
細洋蔥  半個
水  150 ml
牛油果  一個
粟米粒  100g
蕃茄仔  5-6 粒
芝士碎  50g
酸忌廉  50g 


做法:
1. 先將生菜洗淨切絲,蕃茄仔切細,洋蔥切碎,牛油果整成蓉,備用

2. 中火開鑊炒牛肉碎,到5成熟左右加洋蔥一齊炒。到8成熟左右就加粟米粒、水同3/4 包肉醬調味粉,較細火煮5-7 分鐘到醬汁變濃,熄火前加入蕃茄仔,撈均就可以上碟。






3. 脆餅片放入焗爐140c 焗 5-8 分鐘,佢變熱同脆身就可以。因為本身已經焗過,所以好快就得,如果跟盒上說明180c 15分,一定過晒火兼黑晒唔食得!因為我試過幾次都係咁~





4.  當肉醬同脆餅準備好就可以包黎食。




5.  其實夾餅既次序都好隨意,每種都包D就好食,我就喜歡先包生菜再加肉,加牛油果同蕃茄伴醬,最後芝士同酸忌廉放面。




6.  軟餅做法一樣,但如果想食多種口味,可以包雞肉條,好似咁樣!一樣都好好食!






沒有留言:

張貼留言