2018年7月15日 星期日

早餐一齊Cheer啦!

 

你今日食左早餐未呀?
 一齊Cheer!

早餐係支撐我地一日活動既精力來源,
好多時大家都會忽略左早餐,但對於岩岩訓醒既大腦、
其他身體部位所需要能量就會唔足夠。
所以食早餐係可以提高學習能力與工作效率
!

呀妹我由大肚開始,就係屋企食早餐先出門返工!
到生完bbs後都一直keep!
屋企食可以輕鬆D,又可以望bbs多一陣haha


今次就同大家介紹一個又健康又簡單方便既早餐!
一包穀物,一杯鮮奶簡易配搭就係個營養早餐~



Cheer鮮奶,有全脂、低脂、脫脂及朱古力味選擇,
 
而有機米穀物亦有原味、可可味及紫米味。.

呀妹我私心最中意全脂奶X紫米穀物!! 
牛奶入口奶味香濃,
紫米又含有豐富既蛋白質&鐵質。
同埋市面上比較少以紫米做既穀物早餐!!



鮮奶配可可味穀物一定係最受小朋友歡心,
連我家大朋友(我老公XD”)都好中意呢~~
簡單早餐,但能夠提供足夠營養及膳食纖
而且比街外既早餐健康得多呢~~

穀物一盒內有7小包,每餐一小包,方便又唔怕潮濕唔脆。
唔好睇小好似好簡單咁,其實好飽肚呢。
一小包拎返office下午茶都唔錯!!



Cheer系列的鮮奶產品均由美國加州原裝直送到港,
亦獲美國加州乳品協會
Real California Milk
SQF食品安全品質認證,
確保奶源及生產過程都符合食品安全標準。
除了朱古力味外,所有
Cheer
鮮奶均由新鮮牛奶製造,
絕不含任何奶粉成份及其他添加劑,是
100%
的真牛奶。

Cheer亦新出了有機米穀物系列(三款口味:原味、可可味及紫米味),
全部均由未經碾磨的泰國有機茉莉香米製造,使更多膳食纖維及蛋白質得以保留。
產品更獲美國農業部(
USDA
)的國立有機標準認證,
代表其有機成分高達
95%
,同時全線系列均不含麩(Gluten-Free),保證不含基因改造成分、人造調味料、色素及防腐劑,絕對天然安全。

Facebook: @cheerhongkong

沒有留言:

張貼留言