2015年12月30日 星期三

*人參石斛燉湯*



有個可以連蒸3小時既蒸焗爐,我當然會成日燉湯啦!!
超方便
~
燉落左去訓個晏覺,訓醒就有湯飲XDD”
今次分享既靚湯就係「人參石斛燉湯」,材料超簡單!!!~
因為你妹夫逢年尾都勁忙,燉個正湯俾佢補補元氣~
人參可以增強體力、提昇免疫系統及養心安神;
石斛則滋陰養腎,降虛火


材料 (6碗份量):
人參      2(7g)
石斛      3(11g)
瘦肉      半斤(300g)
薑片      4
蜜棗      4

調味
       適量

做法:
1.      瘦肉先出水,洗淨
2.      人參、石斛、蜜棗都洗一洗
3.      將所有材料連6碗半水,放入煲內
4.      利用明火煲滾
5.      放入蒸爐100C 3小時
6.      出爐加鹽調味
7.      飲得lu~~

妹妹心得:
*有人話瘦肉冇骨可以唔使出水,
 但試過唔出水都會有
D泡泡浮面,所以我習慣都會先出水
*今次我係用LC 27cm Oval煲,因為燉湯好少走水,
  所以唔使點預多
*大舊瘦肉,我會切開一片片但唔斷尾,容易出味
*上網多數教用加熱水就可直接放入蒸爐燉,
   因為煲及材料都唔係熱,我個人就習慣用明火滾起,
   確保所有材料均勻受熱先放入蒸爐就梗快出味
^^
*每次我會燉2日份量,第2日翻熱飲得

沒有留言:

張貼留言