2015年11月11日 星期三

'終極港式茶餐。沙嗲牛肉'


嘩~~~我都唔知等左幾耐,先可以做到呢個終極食譜!!

妳家姐我如果要係柏斯食港式早餐B -- 沙嗲牛面,
真係飛返香港食重易D!

但上次我返香港食,一碗面得少少沙嗲汁同幾粒牛肉,
完全都唔夠喉。呵呵~~ 今日之後,想食幾多都有!
實在太興奮!!


不過當我好開心咁煮到之後先發現,原來你姐夫係唔"好"沙嗲牛,因為佢食開早餐C -- 雪菜肉絲米......


喇~我都要講明,呢個食譜唔係好似上次個"醬爆鐵板玉子豆腐"全部係我自己研究。今次我改良自某茶餐廳大廚高手既做法,但事實我真係改左唔少,所以呢個食譜都係我努力既成果~~ 

好,今日就分享呢個「終極港式茶餐。沙嗲牛肉」

材料
牛肉(新鮮/急凍)     半磅(200-250g)
乾蔥頭       1大粒
蒜頭            6-8粒
燒酒             2 茶匙
沙茶醬         8 茶匙 (~100g)
花生醬         4 茶匙 (~50g)
水                800 ml
糖                4 茶匙
鹽                1 茶匙
雞粉            2 茶匙
老抽               3 茶匙
生粉芡            3茶匙 + 100ml水

牛肉醃料
食用梳打粉    1 湯匙
水                   150ml

做法
1.   先將牛用切片,加梳打粉同水撈勻,醃10-20分鐘。
      時間越長,肉質越林,但唔好超過25分鐘,否則太林。
      時間夠就沖洗乾淨,洗走梳打粉。




2.   煲水烚牛肉,過冷河備用。
      因為牛肉過醃梳打粉,所以烚既時間可能會有泡,
       唔洗擔心,牛肉熟左之後過冷河就可以。



有泡唔怕,較細火烚熟牛肉,再過冷河

3.    乾蔥頭同蒜頭切碎,盡量碎。
4.    中小火開鑊,爆香乾蔥頭同蒜頭,
        炒到香再加燒酒,令佢更香。

5.    較細火,加沙茶細同花生醬,慢慢炒勻





6.    加水,較中火繼續煮,
       到水滾之後可以加雞粉、糖、鹽同老抽,再加牛肉
      煮勻試味。比平常濃味少少就啱,
      因為加落湯面之後會俾湯沖淡左。






7.   試啱味就可以落生粉芡,當濃度調較到OK 就成功喇!


姊姊心得:
*我第一次成功左之後,第二次我煮左雙倍分量,
  放冰箱隨時煮熱就食得。
*唔食牛肉,煮豬肉都一樣好食。
*唔需要買高級既牛肉,沙嗲牛既精髓係就Cheap牛肉,比較瘦就可以(呵~)
*除左沙嗲牛面,重可以整沙嗲牛治,更可以做沙嗲牛包。


一次煮幾盒,有豬又有牛,幾時想食都得~~


沒有留言:

張貼留言