2015年11月18日 星期三

'芝士肉醬焗意粉'




呢幾日工作都好忙,跟著屋企又好似有唔同既野做,搞到我尋晚唔記得準備今晚要食晚野,放工返到去,打開雪櫃,得一盒牛肉碎。

你都知我每日煮飯時間得45分鐘到一個鐘左右,所以前一晚我一定準備好晒,但今日係得一盒碎牛既情況下,又要準時開飯,就只好出煮快餐既絕招---肉醬意粉!

如非必要,我其實係好少煮意粉,因為佢係煮快餐既必殺技,所以我會留返重要關頭先出手,咁煮完出黎擺靚仔佢,食果個(即你姐夫)就會覺得我係一早plan好煮意粉,而唔係臨急臨忙整既~呵呵~

呢個意粉30分鐘內一定煮好,而且材料簡單,屋企一定有~



材料:
肉碎   250-300g
意粉   半包(250g)
芝士   適量
粟米粒 (罐頭/急凍) 適量
意粉醬 

調味料
鹽 2-3 茶匙
胡椒粉 少許


做法:
1.  先在一邊爐頭煲2公升水,水滾落鹽煮意粉,保持中大火,唔好蓋
2.  另一邊爐頭,開鑊落油,中火炒肉碎,中間落少許胡椒粉調味



3.  炒到肉碎8成熟,轉中小火,就落粟米粒同意粉醬撈均,煮到意粉醬熱,出煙微滾,就可以關火
4.  意粉跟據包裝上寫既時間煮好後,撈起放上焗盤,再將意粉肉醬淋上面,輕輕咁撈均




5.  芝士放面鋪好,放入焗爐做烤(Grill mode),200度烤5分鐘,直到芝士溶同轉金黃就可以



6.  上枱先灑些少乾既paisley,就靚仔晒,食得!


姊姊心得
*肉碎用豬、牛都無所謂
*無肉碎,隨手屋企有既腸仔、煙肉都可以
*而家大部分意粉都唔洗過冷河,用鹽水煮好,就可以直接加汁或炒
*煮意粉唔想意粉痴埋一齊,水分量要多,用水滾既衝力,令意粉分開唔痴埋。唔洗落油,無用架~








沒有留言:

張貼留言