2015年11月26日 星期四

[好物推介] YOSHIKIN 具良治 GLOBAL 日本專業主廚刀


家姐我有好野推介俾大家,
就係YOSHIKIN 具良治 GLOBAL 日本專業主廚刀。
我今次
買既係30週年紀念版 13cm 既廚刀。
之前一直都知道呢隻日本刀好出名,
但一直都覺得貴,一直都唔捨得買。
(但係買其他煲煲鑊鑊又唔會話貴~~ 哈哈~~)
今次見到網上有折上折,最後
都係AU$40 (原價AU$89),
就決定買一把試下,睇下係咪咁好用。




收到貨幾日都未捨得用,
因為想等到一樣特別既食物先同佢開封,以示尊重XDD"

等到尋晚,老公又捉左幾隻龍蝦,
終於我就決定用龍蝦同佢開封,
兼試下係咪傳聞中咁厲害!


把刀攞上手好輕,把手好好握,
13cm 係刀鋒既長度,所以係中型既刀,唔算太細。

我第一樣測試係用佢起左龍蝦身上橙紅色個塊衣。
平時我用開既泰國Kiwi 刀,都算好利,
但都唔係咁易做到,好多時都起左埋D肉。



龍蝦身上橙紅色個塊衣,好難



今次試用呢把具良治,真係非常好用,
好輕易就起到塊衣,乾脆利落,唔會起埋到塊肉。
同埋我發現,因為呢把刀係「一體成形」,
唔係刀加刀柄,所以用既時候力度同角度比較易控制,
感覺比較刀手合一。


我整咁多次龍蝦,都係第一次好成功咁去到塊衣!
好有成功感!!
因為食龍蝦刺身,塊衣清唔乾淨就唔好食。

真係有D後悔唔早D買,同埋應該襯減價買多幾把,
因為阿妹話香港都貴賣好貴~~~
而家唯有好好用住呢把先,
等聖誕節boxing day 減價再買。




沒有留言:

張貼留言