2017年1月21日 星期六

台北大稻埕- 雜貨竹器食具推介





今次去台灣快閃,打算食食食!!
點知上機前係機場打書釘,發現左台北大稻埕呢個地方!!!
有賣雜貨食器,竹器木具鑄鐵都有!!!超吸引~~
所以決定去八下
位於廸化街一段,
goggle map
由台北車站行去約25分鐘,
但因為去個朝落雨
我地決定搭的士去,
由新光三越上車去到都係
TWD80,勁平又快!!


先去食上網好多人介紹既旗魚米粉做早餐,TWD35@,好濃魚湯味...!




臨近新年,成條街頭半段都係賣年貨,好多試食好熱鬧呀!我地都買左D~~


後半段就係重點啦!!
主要係有4間鋪賣竹器食具,有D似香港上海街咁~
大部分都係made in Taiwan!!!!!








我地今次主要係高建桶店買,佢最多款(望落超多),同埋價錢平!!
阿姨話佢地係做批發所以好平架~~~
門口掛左好多野餐籃,超靚!!可惜好少野餐~~
 唔同形狀既木/竹盤..
 砧板/ pizza板
 完全花多眼亂呢~
 可以自家制豆腐XDD"


勁多唔同款,琳瑯滿目,花多眼亂~樣樣都想買
最後買左呢D~~已經好忍手呢真係好抵買呀~~



另外我地之前係市政府行統一百貨,有Afternoon tea!!!!
家姐我係日本都冇時間行,好開心係台灣有得行~~
咁岩個日全場都有9有少少收穫!:)










2 則留言: