2017年1月4日 星期三

生日慶祝- 焱丸水產


12月,除左有我最中意既聖誕節外!!! 
當然係阿妹我既生日月啦!!!
呵呵呵呵~~~

今次真係要紀錄低朋友帶我去食既呢餐生日飯~~
因為真係好正,勁開心超滿足!

「焱丸水產」海鮮浜燒~
當然係食日本風味既海鮮BBQ!
星期五晚book左8:30,記得一定要book台,因為好爆下!!
我地到左都要等差唔多20分鐘先可以入座…



等位時可以睇下menu先~~~



 每張台都會放定個烤爐,及唔同既調味料,亦有指示介紹唔同醬料既用途。


我地二人order左5點盛既刺身,1 set活貝大盛,
2個蟹噌甲羅燒,1隻大蝦同埋海鮮赤貝鍋+烏冬 & 一杯梅酒, 一杯啤



先上刺身,5款由師傅拍板決定,

 

三文魚,吞拿魚,帶子,馬糞海膽同魚 (唔記得名,哈)
所有刺身都超厚切,勁有質感同口感,而且非常新鮮! 

 

朋友本身唔喜歡食海膽,但都話佢既馬糞海膽不錯喔~~~
食到好味既刺身,感覺好幸福喔!

活貝大盛有2隻超巨帆立貝,2隻新鮮鮑魚,2隻蠔,4粒蜆…
逐樣逐樣慢慢燒…

隻蝦size都好大隻,夠我地2人分享,燒蜆好有海水味,鮮甜!
超巨帆立貝,2隻放上爐頭岩岩好夠位,台面會有D小貼士教點燒海鮮…
帆立貝已經切離殼,加清酒一齊燒至清酒燒滾再反轉….
為左原粒咁食,我地冇剪細佢…
所以食時裙邊有點過熟,但中間岩岩好,
好juciy一絲絲既帆立貝肉,好有口感又鮮甜。


鮑魚上台仲郁緊,啜實左個帆立貝殼~~~
放上爐燒超新鮮不停郁(其實都有少少殘忍^^”),
燒到鮑魚唔再郁時,用較剪剪離殼,反轉燒多45秒左右就ok~
鮑魚燒得岩岩好(朋友大讚我手勢~嘻),超爽口,一D都唔un~~正!!
最後燒蠔就一般般 (個人不太喜歡熟蠔)~~
蟹噌甲羅燒,要先將鵪鶉蛋倒入蟹蓋內,
拌勻松葉蟹膏、蟹肉、蟹籽,再放上爐燒至杰身就食得!!!
好邪惡呀~~但又好好味,濃郁的蟹膏加上卜卜脆既蟹籽~~~~
正,不過食到最後兩啖覺得咸左少少~~如果有啖白飯撈就不得了~


食晒海鮮最後上埋海鮮赤貝鍋+烏冬,
個鍋太滿,一滾就瀉,我見隔離台有點論盡,
所以一開始我用小碗盛走部分湯再煮,
鍋上台時,鍋內有1/3既紅色醬,已經即時問店員係咩黎,
店員只係話海鮮醬,咁就繼續煮,點知煮滾時辣到飛起,
同店員加左兩碗清湯仍然好辣,但
我地勉強都照食左 (雖然辣但個烏冬係好彈牙好食既), 

 
menu內照片及字眼都冇註明係辣既…
所以大家要留意返,少少美中不足,
好彩另一店員見到,遞上兩大杯冰水,我地先爽晒!!!

餐廳環境報置到好似日本居酒屋咁,而且有幾個大魚缸養養活貝。
要多謝朋友既生日晚餐。


沒有留言:

張貼留言