2016年5月2日 星期一

國際代糖品牌equal 與山崎麵包合作 舉辦最大規模甜品派對@2/5/2016

阿妹今次獲公關公司邀請參加由國際代糖品牌equal 山崎麵包合舉辦最大規模甜品派對!!!
好開心興奮可以一齊打破世界紀錄
~~




 

千人共嚐甜品成功挑戰健力士世界紀錄榮譽!!
今次我地係九展一共有1166名朋友一齊參與打破
最大規模最多朋友參加既甜品派對!!(舊紀錄係美國1010)~
健力士專業人員好認真咁監察我地架!!!
好榮幸可以同朋友一齊參加~亦好開心認識唔同既Blogger^^


今次坐得好近stage,可以近距離睇山崎師傅即場示範整cup cake~

   



 開始前有扭波波,face paint booth俾小朋友玩~~
我地大朋友梗係影photo booth la^^



超過一千人係現場,好熱鬧呢~~


試食啦~~
唔同組別會分派唔同既甜品試食~
我地有pink cup cake,芒果綠茶布丁杯,紅莓千層酥同埋果仁cookie~
全部都係用equal 代糖去整,卡路里減50%,但甜味依然!!!

  
最後當然由健力士世界紀錄專業人員頒發證書,證明我地香港人打破新紀錄啦!!!


最後每人都有收到禮品包一份~~
等我都用代糖整甜品試下先^^


再一次多謝公關公司既邀請,同朋友一齊渡過一個愉快既下午。

有興趣既朋友可以上club equal hk既facebook page知多D詳情^^
一齊食得健康~











沒有留言:

張貼留言