2016年10月15日 星期六

[台北週末遊]- 馬辣頂級鴛鴦麻辣火鍋




去台灣又點可以唔食麻辣火鍋呢???
我地今次食左馬辣頂級鴛鴦麻辣火鍋!!!網上食評大讚我地都好期待~~~
今次我地係西門町漢口店!!!正正我地酒店對面,食飽飽行返去都唔使1分鐘XD”~
本身打算到步第一晚去食點知全晚full-booking>< 可能係星期六啦””~
唯有book定聽晚食啦~~~
2晚餓定個肚去食….入場坐低後會有職員黎介紹~



我地點左馬辣麻辣鍋+宮廷花雕雞鍋

醬料有超級多選擇!!!而另一半特別推介老干爹~~ 
佢話香麻而不太辣,勁正,越食越想食~~
仲有好多飲品揀,基本有汽水,綠茶,奶茶,
另外仲有Twinings & 天仁茶包,仲可以自行調配花茶,
特別既有台灣生啤,紅酒白酒,西瓜汁勁爽..
雪糕有8movenpick, 16haagen daz任食~~真係每款食一啖都~~



上菜lu~~美國牛小排,安格斯牛,國產豬五花


 
全部都好新鮮好掂,而蝦亦都超新鮮爽口!!!
特別推介手打花枝 & 手打蝦滑~~
真係超彈牙,而且仲會有原隻蝦/花枝肉,食落有口感~



仲有唔同生果啦,雪耳糖水,布甸正呀~~~

吃到飽2小時每位晚餐只係TWD635 +10%,即係HKD175 一位
抵到爆!!!!!
下次都要黎食~~~

同場加映為左唔好太飽去打邊爐
我地Lunch去左台北車站食Pablo日本芝士撻….
係日本食過芝士流心好好味(但我都係中意食阿叔日式芝士蛋糕多D)~
台北有分店當然都要去食下….
堂食迷你批連1球雪糕約TWD300 (要加10%)~~
我地揀左原味 & 綠茶白玉紅豆即叫即焗~~
所以要等almost 30mins….
但食個刻會覺得呢半個鐘冇白等>O<~~~
真係好好味,特別個綠茶同芝士冇搶去對方既味道質感軟滑!!!
食完超有幸福感~~~~~正呀!

沒有留言:

張貼留言