2016年10月6日 星期四

日式漢堡扒咖哩飯



話說有日家姐我偷懶唔想出街買餸,打開雪櫃睇下有咩可以煮喇,好失望咁只係見到有包豬肉碎,心諗,蒸肉餅又太悶,炒肉碎老公又會話無啖啖肉既感,唉~~
唔通連個天都唔俾我偷懶,要我出街買餸??

係度諗緊重有咩可以煮既時候,好好彩俾我搵到冰箱有包牛肉碎,正呀!
有豬又有牛,撈埋就可以就整漢堡扒喇!
而且自家制既漢堡扒,自行挑選材料配料,食得健康又放心~
加埋白飯、滑蛋同日式咖哩汁,應該睇唔出其實我係偷懶啦~~
 因為唔洗出街,慳返D時間重可以拍埋短片分享添~~ 






材料:
免治牛肉   500g
免治豬肉 500g
洋蔥              半個
雞蛋             一隻
麵包糠   一杯
牛奶       2 湯匙

調味料:
鹽       2-3茶匙
糖      2 茶匙

醬汁:
日式咖哩磚
雜豆            適量



做法:
1. 洋蔥切碎後用中火炒至金黃,備用。




2. 將牛肉和豬肉倒入大盤,用手搓勻,加入洋蔥,再搓。

3. 加入雞蛋、鹽、糖同麵包糠,全部搓勻。
4. 最後加入牛奶,用手搓多2分鐘。




5. 將肉團用手或圓形曲奇模搓成漢堡扒形。




6. 中火煎香漢堡扒兩面,再用小火慢慢煎熟 (6-8分鐘)




7. 咖哩磚加入約一公升熱水煮成咖哩汁,可隨意加入適量雜豆。

8. 最後,將白飯同滑蛋鋪好,加上煎好既漢堡扒,淋上咖哩汁就完成!



沒有留言:

張貼留言