2015年10月14日 星期三

"蟲草花雞肉臘味荷葉飯"



嘩~ 你煲雪耳糖水個朵雪耳好大朵,
搞到我都忍唔住要搵下我屋企D存貨。

本來諗住可以同你鬥大,但原來我無晒大雪耳,
得返細粒既 :( 麻煩下次入貨預埋我~

但搵搵下,俾我搵到有幾塊荷葉
係上次話煲荷葉水可以去濕減肥果時買
之後煲左一兩次就無再整,包野擺到差D都唔記得佢存在。

見到佢,想煮野用左佢,唔好再擺,我第一時間諗起糯米雞,
但我老公又唔係好鐘意食糯米,阿仔咁細又怕佢難消化,
所以就決定簡單直接就咁整個荷葉飯,煮好一碟上台就得
慳返好多洗碗時間⋯呢個好野,就益下你,一齊偷懶!
重有唔該你上次幫我托隻LC 32cm媽咪鑊黎,
我先可以咁有火侯炒飯!
















材料:
  荷葉       2塊
  隔夜飯   4 麥
  雞脾肉   2 大塊(手板咁大)
  蟲草花   20-30 條
  蝦米       20g
  瑤柱       4-5粒 
  冬菇       6-10粒 視乎大小
  臘腸       2條
  蔥花      少許
雞肉醃料:
  鹽        3/4茶匙
  糖         半茶匙
  生抽    2-3茶匙
  麻油      半茶匙
  胡椒粉     少許

調味料:
  鹽          1茶匙
  老抽   5-6茶匙
  生抽   2-3茶匙
  麻油        少許
  紹興酒     少許

做法:
1. 前一日,先將瑤柱、蝦米同冬菇浸水
2. 先用大盤水將荷葉浸軟,要溫柔D,
    因為荷葉乾身時好脆,好易爛
3. 蟲草花浸水備用
4. 雞肉洗淨去皮,切細舊,用醃料醃最少半個鐘,
    我就習慣醃過夜
5. 臘腸同冬菇切薄片,瑤柱壓成絲
6. 中火開鑊落油,先炒香蝦米同瑤柱,
     再落臘腸,炒香後落埋冬菇,上碟備用
7. 原鑊炒雞肉,炒到8成熟,中途落少少酒增加香味, 
   上碟備用
8. 原鑊落油炒飯,到飯炒到一半左右,
     就將之前所有材料放落鑊一齊再炒
9. 試味,再落調味料,炒勻之後再試味,
    因材料多,味道要試多幾次先知清楚
10. 炒飯完成就可以放上荷葉包好再蒸。

首先將浸軟左既2塊荷葉打開,深色既向自己,
分別放係2大碟上,係第一塊荷葉上先放蟲草花,
再慢慢放上全部炒飯,之後摺一摺荷葉邊推向中心。

將第二隻荷葉碟"cup"上面,完整咁包住成個飯,
摺好荷葉邊,跟住攞去蒸30-40分鐘。

我就用竹籠去蒸,一黎靚D,二黎我有咪用下佢囉~ 

蒸好上台前,剪開荷葉,再加蔥花,就食得喇!

姊姊心得:
*呢個飯,我10日內煮左2次,除左重覆試多次個食譜,
  重因為我我老公同仔都話,好好食!
*因為係無其他餸,同埋咁好食,一定食多碗飯,
  所以要準備多D飯炒
*分量多先係荷葉飯,包得太少飯就變珍珠雞/糯米雞
  要用個比較深既大鑊炒,因為飯多,
   好似我用呢個LC 32 媽咪就好好炒。
   如果鑊唔夠大,可以分2次炒。
*蟲草花放底,係方便煮完之後,一剪開荷葉,
  佢就變成係面,好睇又好食
*如果屋企有鮑汁,可以用黎代替生抽,就更加美味


沒有留言:

張貼留言