2015年10月25日 星期日

'南瓜巴馬火腿磨菇酥皮撻'



黎緊星期六就係萬聖節,即係2015年又好快就過去,每年到呢個時候就會開始回想下有D咩今年想做又未做既,想盡力用埋去,但多數都係趕唔切,最後都係會變成出年既新年目標~~ ^o^~ 我今年本身計劃左幫個客廳油油,但睇黎都係出年先做到......

講返萬聖節,我地澳洲呢邊都係近5/6年先有大事宣傳呢個節日,鋪頭會有佈置,掛下蜘蛛網、骷髏骨,同埋都會出下南瓜味既野食,或者係橙色既特別板產品~~

但認真,我咁怕鬼怪恐怖既野,對呢個節日真係一D興趣都無。唯一好處就係超級市場多左好多南瓜賣,又平又靚,可以整好多南瓜湯、南瓜蒸排骨、南瓜湯圓、南瓜西米露⋯⋯

妳整呢個原盅南瓜豬扒咁正,我又教妳整我呢個南瓜撻,做法簡單,賣相又靚,做早餐或者下午茶都一流!! 萬聖節整完,聖誕節再整都無問題~




材料:
    1
南瓜   450g (去籽去皮後大約420g)
磨菇   50g
火箭菜  少許
急凍酥皮   3
巴馬火腿  2-3
Feta Cheese    20g
鴨油/ olive oil    1湯匙



做法:
1.  酥皮先解凍,備用




2.  南瓜去籽去皮,切細粒,大約半隻麻雀咁大


南瓜皮好硬,要小心切,好似相中,切件後平放,用細刀仔慢慢切


3.  預熱焗爐180c,將油同南瓜撈埋,放入焗爐焗20-30分鐘,直至煮淋同轉金黃色就可以出爐備




4.  磨菇切薄片,Feta cheese 切碎,巴馬火腿用手開,變成細片
5.  將酥皮放係baking paper上面,好似圖中咁,用刀背係四邊畫出約1.5cm 既邊界,係四邊擦上蛋液,呢個係個撻邊,中間酥皮用叉輕輕咁手插十數下,用作用係防止中間酥皮升高




6.  隨意將煮好既南瓜粒、磨菇、Feta cheese巴馬火腿放係酥皮上




7.  放入焗爐200c,焗10-13分鐘,到四邊酥皮轉金黃色就可以出爐
8.  上碟前將火箭茶放上面,就食得



食既時候,卷起食就最方便,一啖有齊所有料



姊姊心得:
*呢個撻可以整一大個做一人主菜份量,又可以將酥皮一開四,就細個既party food 份量
*呢個撻集合所有食材既天然味道,(南瓜甜、火腿同芝士咸、磨菇同酥皮香,重有火箭菜爽脆同甘甘地味)所以唔需要加任何調味料
*最好前一晚整定南瓜粒,咁到正式整撻果陣就快好多
*如果唔落Feta cheese,可以落其他芝士,但就選擇比較實,無咁易溶既芝士比較好,如果唔係,就會變成酥皮Pizza(雖然都一樣咁好味~~)
*酥皮果四邊可以選擇向內摺,或者打平唔摺,我2隻都試左,分別唔大
*鴨油用黎焗薯仔南瓜係特別香,我今次試又好似係香D,但用其他油都無問題

沒有留言:

張貼留言