2015年10月11日 星期日

姊妹。交換食譜。由來



姊姊的話:
其實一直我地想有一個食譜BLOG,分享下我咁多年既自學煮飯心得
但我份人又好「三分鐘熱度」所以一直都係得個諗字。

直到上星期,我地兩姊妹無聊傾開最近煮左咩新餸,
點樣煮既時候,忽然覺得其實我地兩姊妹可以一齊開個BLOG,交換下食譜。
咁之後就可以隨時睇返,又可以介紹下俾朋友,齊齊交流下
唔洗下下想煮某樣野既時候,又WHATSAPP問一大輪嘛~~

***********************************************************************************************
妹妹的話:
媽咪係我地屋企既大廚!!!
佢冇去學過烹飪, 但為左我地一家,佢會成日研究煮好多好餸我地食....
細細個我已經有入廚幫媽咪手....耳濡目染下我都學到唔少野!!
哈哈~媽咪而家話我醃肉仲好味過佢呢!
做左靚太後...另一半好喜歡係屋企食飯~為左佢努力研習各種菜色!
加上被家姐毒到愛上Le creuset, 買左靚廚具,梗加要好好發揮!!
姊妹週記~好好紀錄我地用心為我地愛既人煮既每一道餸菜!
多多指教!!




沒有留言:

張貼留言