2015年10月18日 星期日

"泰式甜酸蝦球"


呢個週末整完你個奶凍甜品,真係好得!我轉做芝麻味一樣咁好食!麻煩你再努力跟師傅學野,教我整多D!


同埋,我share左既食譜,你都唔好偷懶,要交下功課先得架~

講開又開,妳有無發現,唔知幾時開始,可能係我地我嫁左之後,每次返親屋企食飯,媽咪都煮好多好餸,有有蟹有蝦魚有肉有菜又有湯,次次都食左飽飽好滿足。而家諗起都留口水~~~


但妳記唔記得,我地細個個陣,久唔久就聽到媽咪話「哎呀,今晚唔夠餸,家姐幫手開罐頭午餐肉加餸」又或者開飯既時候,一人一隻荷包蛋做餸。果時我都會諗,點解會唔夠餸既呢?唔通我地好窮?

但當我做左人地老婆,再做埋人地阿媽之後,發現,煮煮下飯又真係會唔夠餸,好似今晚咁,本身就準備左菜同雞翼,同埋次前一晚既2舊牛仔骨。開頭都以為夠食,但煮煮下,又發現好似唔多夠。

但因為已經有肉,唔可以開午餐肉,雞蛋又啱啱食晒,唯有打開冰箱,睇下有咩可以即煮,跟住比個搵到包蝦,嘩~ 正呀!就整左個快靚正既泰式甜酸蝦球。




材料:
蝦仁    12-15 隻
洋蔥    半個
紅蔥頭   1-2小粒

調味料:
泰式雞醬   3-4 湯匙
水   1-2 湯匙
糖    少許
米酒    少許

做法:
1. 先將急凍蝦仁浸水快速解凍,大約10分鐘
2. 蝦仁解凍後,用廚房紙索乾,再少少鹽同白胡椒粉撈勻
3. 洋蔥同紅蔥頭都切薄片



4. 中火開鑊,落油炒洋蔥同蔥頭,炒到變軟身就上碟備用
5. 仍然中火,落油炒蝦,炒到一半熟,即蝦身一半透明一半白色既時間,落少少酒去雪味
6. 之後較細火,落雞醬、水同糖,炒勻再加埋之前炒好既洋蔥蔥頭
7. 較返中火,炒到蝦仁熟就可以上碟


姊姊心得:
*洋蔥屋企係必備,係煮快餸既好幫手;
*無蔥頭就可以唔落,無雞醬可以用沙茶醬、沙嗲醬或者茄汁都得。
*有殻蝦都得,做法一樣,但醬汁分量要多D,同記得挑腸。





沒有留言:

張貼留言