2015年10月19日 星期一

*咸蛋肉餅山*



我見到你個芝麻味panna cotta,整得唔錯,重擺得好靚,係有D水準~

我無偷懶架,不過有時唔係日日都係屋企食,所以先未交功課之嘛,等我~~

今次share既呢個餸源自一間茶餐廳~
佢地將平平無奇既肉餅,轉一轉形象,
整高左,靚仔左,即刻吸引左好多~


其實屋企整都好容易!!!
仲可以加自己喜歡既配料~
大人小朋友都一定都鍾意,你一定要整俾你個仔試下~~


材料:
梅頭肉  半斤(300g)
馬蹄    5-6
咸蛋     1
蔥花 適量

醃料:
    半茶匙
     1茶匙
醬油    1湯匙
老抽   1茶匙
生粉    1.5茶匙
胡椒粉       少許
麻油         少許

做法:
1.      先把梅頭肉洗淨切細件,
         一
半放入碎肉機攪碎,另1半就切細粒刴。
        (
當然也可以請肉檔攪碎)



2.      將豬肉醃最少2小時 (我習慣前1日預備,醃過夜)
3.      馬蹄去皮切碎,撈入豬肉攪勻
4.      將豬肉放入飯碗,壓一壓佢



5.      用碟蓋住倒轉,令肉餅成山形
6.      用手指係頂位輕輕按,形成個凹位



7.      大熱滾水蒸爐先蒸10分鐘
8.      咸蛋黃放頂部凹位置,再把蛋白淋下
9.      再蒸15-20分鐘 (如果蒸爐請用110)
10.   灑上蔥花,食得啦!

妹妹心得:
*因為我喜歡較有口感既肉餅,
 所以有時間就會1半自己攪碎 (多謝你個迷你攪攪機,好方便),另1半自己刴,
  偷懶既係肉檔攪碎or直接係超市買免治豬肉都得
*買梅頭要有少少肥,蒸出黎先夠香有油份好味
*唔喜歡馬蹄,可以加土魷

沒有留言:

張貼留言