2015年10月21日 星期三

台式蕃茄炒蛋



妳呢幾日有無留意FB,我見到有人煮蕃茄炒蛋,竟然係炒烚蛋!唔知係搞笑定真係有人咁煮,如果係真既,又真係好有創意!

其實我都好經常呢個餸,因為蕃茄既茄紅素真係對身體好好,而且有汁既餸都係比較好送飯既,好啱我屋企個2個一老一嫩~

我知每個屋企既炒法都唔同,有蕃茄煮到爛加滑蛋、有D就一舊舊蕃茄加熟蛋~~ 
我都唔記得我地阿媽煮洗係點,因為都好耐無食過,但我就鐘意蕃茄煮到爛加滑蛋,而今次呢個台式炒法係一個台灣男仔教我既,我發覺呢個加左洋蔥同蔥既炒法,同蕃茄蛋好夾,而且增左呢個家常菜既營養價值。 





材料:
生雞蛋   3-4 隻
蕃茄   2-3 個
洋蔥   半個
蔥(連蔥白)2-3 條
水 150ml

調味料:
糖     3 茶匙
鹽     半茶匙
茄汁   4茶匙
麻油   少許

做法:
1. 蕃茄沖洗後切細,大約一開8左右
2. 洋蔥同蔥沖洗後,洋蔥切絲,蔥切小段
3. 打發雞蛋,落少許鹽同麻油調味
4. 開中大火,快手炒滑蛋,炒好上碟備用




5.開中小火,炒洋蔥,到洋蔥變軟有香味之後,加蕃茄落鑊一齊煮2-3 分鐘





6. 到蕃茄煮淋,同水份開始少之後,就可以加水繼續煮




7. 之後落蔥、糖、鹽同茄汁,炒均之後試味
8. 最後放之前炒好既滑蛋,炒均就可以上碟

姊姊心得:
*唔食洋蔥同蔥既,就可以唔落,單純炒蕃茄同蛋
*蕃茄用要中小火煮都到收水,有少少好輕微痴鑊,之後先再加水煮汁,目的係要令蕃茄既糖份完全出黎變成焦糖化(caramelisation) ,咁蕃茄味會更香更重,茄汁份量就可以減少
*因為蕃茄種類唔同,甜酸隻隻唔同,所以落蛋前一定要試味






沒有留言:

張貼留言