2016年2月10日 星期三

白飯魚煎蛋


其實我地香港人既家常小菜都唔少,可以有好多可以分享。
返香港前,我見到海鮮店有白飯魚賣,就買左一包返去煎蛋,
估唔到我仔非常鐘意,一路食一路講好多baby fish,
我諗阿妹你都應該好耐無整呢個餸,
今次我示範完,你又煮下!




材料:
蛋  4-6 隻
白飯魚  半斤
鹽  半茶匙
糖  半茶匙
燒酒  少許
麻油  少許
胡椒粉  少許


做法:
1. 白飯魚沖洗後,盡量晾乾水
2. 打發雞蛋,落鹽、胡椒粉同麻油調味


3. 中火開鑊落油,先炒一炒白飯魚,灑少許酒去腥味
4. 白飯魚炒至半熟,即有一半變白色,即上碟,隔水備用



5. 隔走白飯魚既水份,將白飯魚同蛋漿撈均




6. 中火開鑊落油,開始分批煎蛋餅,這個分量可煎3-4塊。
    蛋餅先煎好一面,再反轉煎






7. 完成!

姊姊心得:
*白飯魚一定要先炒到半熟,去左D魚水先加雞蛋煎,唔好貪快做少呢個,否則就會水汪汪
*食果陣配是拉叉辣椒醬會好夾更惹味






沒有留言:

張貼留言