2016年8月22日 星期一

牛油果煙肉白汁意粉 - 附示範短片




家姐我一直煮白汁意粉,都會用忌廉(cream) 加蛋法,或者直接買意粉醬去煮。

但黎澳洲之後有一次,識左個台灣人,佢以前係做西廚既,佢有一次見到我用忌廉煮意粉,佢話其實煮白汁唔洗另外買忌廉,只要用屋企長備既係牛油、麵粉加牛奶,就可以做到。

我當然把握機會學下野喇,果然就係咁簡單幾分鐘就可以整左白汁~ 


我覺得忌廉加蛋既香汁比較濃,用黎配海鮮就最夾。
而牛油奶加麵粉整既白汁,味道比較淡,所以配煙肉、火腿呢類濃味同香口既材料會好夾! 

今次除左煙肉之外,重再左牛油果同半熟蛋,食落口感更creamy,而且味道層次更豐富!

《一分鐘示範短片》
https://www.youtube.com/watch?v=HBTwLRmaauI 一分鐘就學識整喇!


材料: 
意粉200g
煙肉3-4片
牛油果半個
水煮蛋一個(可省略)

白汁:
牛油 30g
麵粉 30g
牛奶 300ml

做法:
意粉根據包裝指示煮好備用。

先準備白汁,用小火煮溶牛油,加左麵粉,炒成泥狀,


再加入牛奶,轉中小火,不停攪拌,大約2-4分鐘,直至牛奶煮成杰身既白汁,完成!




煙肉切絲炒香,加入煮好既意粉,倒入適量既白汁,加鹽同黑胡椒碎調味。




上碟後,鋪上牛油果和水煮蛋就完成喇! 




沒有留言:

張貼留言