2016年8月19日 星期五

*押花DIY*

 
近期呀妹晚晚煮完飯就坐定定,
但就唔係煲劇,而係做手作仔
~~~



之前因為結婚沈迷左scrapebook…買到一屋都係材料XDD”

而家一箱箱咁收埋左因為每次玩都要開壇擺晒出黎
1個相架可能要1個星期,有時hea既要成個月….

屋企實在冇咩位俾我開壇~~~
分享下我Scrapebook做既相架...


但今次玩呢樣手作就簡單好多就係玩押花
一張台仔就夠而且做既時間好快,1-2個鐘就可以完成,過夜乾左就可以有製成品,
岩晒我吒D心急有效率既人
haha~

之前上網見到覺得好靚….但又未抽到時間去學~~~
點知有次同朋友傾開….佢學左仲話可以教我地成班朋友~~
勁開心!!!柴嘩嘩玩左1個下午….1次我做左杯碟
有興趣之後就去淘左好多材料….晚晚整,密密整,訓醒就有成品~~
電話殼啦,杯碟啦,字母啦,杯墊見到成品就好開心~~

朋 友帶左好多材料俾我地玩...

先整碟,襯好花擺好位... 再上下反轉...因為之後要倒膠...

杯同樣做法,擺好位... 倒膠....
因為倒膠後D花會浮,所以係D膠半乾之前...
都要久不久壓沈返D花架~~~
 玩上癮之後就自己淘lu~~~






沒有留言:

張貼留言