2016年8月23日 星期二

上湯芝士龍蝦配米粉底(多汁更新版)








家姐我終於等到媽咪由香港飛黎澳洲探我喇!真係好開心又感動!大家知嘛,係澳洲得我地一家三口,大家平時又要返工,又要湊小朋友,真係連抖既時候都無~

所以今次媽咪黎探我地兼幫手,又撞正佢晚生日,我當然要好好咁同佢慶祝一下喇!

媽咪最鐘意食海鮮,所以一於煮個海鮮三寶--  「薑蔥蒸蠔」、「清蒸黑𨋢魚」同媽咪最愛既「上湯芝士龍蝦配煎米粉底」。

煎米粉配芝士汁真係好夾,除左龍蝦,煮大蝦、脆魚柳都好好架!

今次媽咪就主動話要多芝士汁,所以我都順便更埋埋上次個食譜,因為我估大家都鐘意多汁,可以撈飯!



材料:
龍蝦尾 2 件(共約700g)
東莞米粉 半包
上湯(雞湯)400ml
洋蔥(大)半個
乾蔥頭 1粒(細)
蒜頭3瓣
芝士碎 約90g(或片裝芝士3片)
生粉 適量


做法:
1.  米粉先用滾水浸軟(約1-2分鐘),倒水後蓋蓋焗15分鐘,備用
2.  洋蔥、乾蔥、蒜頭切絲切碎
3.  龍蝦尾沖洗去腸後,印乾水,斬細件
4.  先煎米粉。中大火開鑊,落2-3湯匙油,放米粉分2-3份,平鋪在鑊煎香,約3-4分鐘米粉底變微金黃色變硬,反轉再煎令兩面都一樣金黃,上碟備用






5.  炒洋蔥、乾蔥、蒜頭。中火開鑊,落1湯匙油炒洋蔥、乾蔥、蒜頭,炒香之後上碟備用





6.  用
中大火煎龍蝦至半熟,上碟備用




7.  中火開鑊,加入洋
蔥、乾蔥、蒜頭、上湯同芝士,煮滾之後調味,再加龍蝦一齊煮1-2分鐘




8.  將上湯龍蝦淋上煎米粉,完成~

姊姊心得:
*煎龍蝦前,先灑一點生粉再煎,可以吸走龍蝦既水份,減油彈同埋減少痴鑊機會




*煎米粉要一點耐性,因為要脆先好食
*喜歡芝士既,可以上碟後加芝士入焗爐多焗5分鐘




*用大蝦煮一樣都咁好食~

沒有留言:

張貼留言