2016年8月21日 星期日

Tea Gathering @泰逍遙




 
岩岩過去既星期六,
 呀妹同一班Fb蒸焗爐gp既谷友一齊tea gathering
亦係出書後既一次聚會
係尖沙咀既泰逍遙食泰式tea..
係諾士佛臺一入去就見到個招牌上5環境都好舒服
我地包左場柴嘩嘩傾計唔怕嘈親人
我以為會有tea setXDD”, 可能人多我地逐位上

頭盤有生蝦配三文魚沙律菜卷

生蝦好新鮮而且個醬汁好掂,酸酸辣辣好match
之後有燒大蝦同帶子蝦肉好爽,而且配左2款醬汁都好好味
再有2串串燒同泰式燒豬頸肉
可能已經一早預備好,串燒已經凍左,有D失色
但豬頸肉好淋,都好好味..
甜品有椰汁西米糕 & 椰青糕,好like椰青糕,
我會有時間試整下
~haha
飲品要左熱洛神花茶,但沖得太濃,又咸又澀咁
好彩有谷友預備香檳,好好飲~~
(相片from惠而浦蒸焗爐 X 毒梟吹水區)


 多謝谷主&谷友既安排~~呀妹我仲第1次簽書~~Hehe
開開心心傾左一個下午
臨走見餐廳預備晚市既海鮮,好正呀!!!!

沒有留言:

張貼留言