2016年9月20日 星期二

[家常小菜]榨菜銀魚仔蒸肉片




唔知大家有無發現,屋企媽咪煮既餸,無論煮幾多次,味道都差唔多,一樣都咁好味。但當自己煮既時候,就算材料一樣,味道差不多,但總係好似少左D咩咁。 真係唔知點解??
呢個可能就係每個媽咪獨有既神秘味道~~


上個月媽咪飛左黎澳洲探家姐我,果幾星期都日日放工返黎都唔洗趕頭趕命咁煮飯,真係輕鬆好多!! 有媽咪幫手準備,有時未入門口就已經聞到飯餸香,好似以前係香港放工返屋企一樣,可以第一時間入廚房偷食~~

今次呢個[榨菜銀魚仔蒸肉],就係其中一樣媽咪菜,以前媽咪都經常煮呢個餸,雖然我都未可以完全複製同樣既味道,我希望我個仔仔都會由而家開始記住佢媽媽我既獨有既神秘味道~



材料:
豬肉 300g (半斤)
銀魚仔 適量
榨菜一小包 (50g)

醃料:
1茶匙
糖2茶匙
麻油 1茶匙
胡椒粉少許
生粉 1茶匙


做法:
1. 榨菜打開包裝,用水輕微沖洗一下,備用。
2. 銀魚仔沖洗後,用水浸軟。約10分鐘把水隔去,備用。




3. 豬肉切片,加入醃料撈均,再加入榨菜一齊醃15分鐘。(醃過夜也可以)




4. 準備一隻圓碟,先鋪上銀魚仔,再鋪上豬肉榨菜,大火蒸約10-12分鐘至全熟。





5. 完成!


沒有留言:

張貼留言